5 razloga za uvođenje jutarnjeg treninga

“Ako ovako nastavim izgorjet ću” sigurno ti nekad padne na pamet. Istina, brz tempo, puno obaveza, velika očekivanja iz dana u dan troše i iscrpljuju tijelo i um.

No druga strana medalje je i činjenica da svijet pripada onima koji su zdravi, snažni, i ostvaruju svoje ciljeve jer imaju dovoljno energije! Kako održati energiju visoko?

Razni su načini: zdrava prehrana, mentalne vježbe opuštanja napetosti,…. no danas ovdje predstavljamo zdravu jutranju rutinu kroz – VJEŽBANJE!

Ovih 5 ralozga možda će te potaknuti da nam se pridružiš u adidas Sports Studio i tako osnažiš svoj organizam jer dokazano je da osobe koje se dižu rano, i vježbaju min 30 min, su produktivnije i uspješnije.

Jutro je vrijeme kad možeš uživati u izlasku sunca, na miru pomaziti macu dok spava, popiti kavu i čitati knjigu. To je trenutak koji imaš samo za sebe.

Odabereš li tjelovježbu nekoliko puta tjedno, ovo su dobrobiti:

1. Bolja produktivnost

Vježbati prije nego što se većina razbudi daje osjećaj ispunjenosti i vrlo je motivirajuće. Nakon toga osjećat ćeš se zadovoljno i u dan krenuti spremno.

2. Više vremena za obitelj

Lijepo je ući u dan bez osjećaja da će netko biti zapostavljen radi vježbanja ili neke druge obaveze. Vježbanjem ujutro, prije nego što se djeca (i kućni ljubimci) probude oslobodit ćeš vrijeme za druženje s njima kasnije.

3. Pobjednik u uredu

Doći na posao i znati da si već nešto za sebe učinio ugodno je i nema straha od neočekivano kratkog roka radi kojeg moraš preskočiti trening ili večeru s obitelji. Čak se ne moraš brinuti radi onog osjećaj prevelikog umora na kraju dana kad treba krenuti u teretanu, a nemaš snage! Tvoje trening je obavljen jutros!

4. Manje stresa, više snage

Nekad se probudiš s grčem u trbuhu što te čeka taj dan. Srećom, jutarnji trening pomaže u otpuštanju napetosti, utječe na bolji metabolizam. Istraživanja pokazuju da samo 10 minuta vježbanja ujutro može promijeniti raspoloženje – na bolje, a time ojačati i optimizam!

5. Bolji fokus i jasnoća uma

Nakon jutarnjeg treninga slijedi tuširanje, doručak i posao, zar ne? Jutro je savršeno za mentalni radi, projekte na koje se treba koncentrirati i biti kreativan. Vježbanje potiče aktivnosti mozga, a jutarnja tjelovježba poboljšava radnu učinkovitost.

Pozivamo te na besplatni probni dan u adidas Sports Studio – izaberi naše jutarnje treninga (i prijavi se na [email protected]).

Tvoj život može krenuti energičnije i s boljim zdravljem.


Klikni na sliku!